Foto gemaakt door Renzo Candido

Foto gemaakt door Renzo Candido
Deze pagina is niet meer in gebruik, voor alle informatie kunt u kijken op mijn site!

maandag 30 september 2013

Kunstroute Leiden in Coninckshof expo door Atelier Morslevend!

Even nagenieten met nog wat prachtige foto's! 
Met dank aan alle dames en heren van atelier Morslevend!

Wat een weer het afgelopen weekend. Wat een ervaring! Twee dagen met mijn cursisten in het prachtige Coninckshof mogen exposeren dat pas voor de tweede keer openbaar toegankelijk was. Bijna niemand kende het hof en de verrassing was groot! 



Fragiel door cursist Els Raaphorst in blauw albast!


Would in beige albast van Milou Fonk



Mijn lieve collega en vriend Arnout Kruijshaar verblijde ons met muziek en prachtige gedichten waarvoor bezoekers woorden konden aandragen. 


Onze Hof-dame die het allemaal mogelijk heeft gemaakt, Tilly Hagendoorn! Bedankt!

Daarnaast wil ik graag, ook namens Arnout, de dames en heren cursisten van atelier Morslevend bedanken voor het gigantische inzet, voor, tijdens en na de kunstroute. Er is heel wat afgesjouwd het afgelopen weekend. Ik ben jullie dankbaar voor alle hulp en de geweldige inzet en sfeer! Zonder jullie had het niet zo'n succes kunnen worden!
Bedankt! 

Geen opmerkingen: